Forebyggende behandling =

Fysisk aktivitet + sunn ernæring + et positivt sinn

FYSISK AKTIVITET

Vi er skapt til å bevege oss. Feil og ensidig belastning av kroppen vår kan føre til nedsatt funksjon og smerter. Det er derfor viktig at den aktiviteten man utfører er mest mulig variert, samt at den er lystbetont! Vi må trives med det vi gjør ellers så blir det et ork. Dette er spesielt viktig ved fysisk aktivitet. Da unngår man skippertak metoden, og man får vært i aktivitet regelmessig. Det er i dag anbefalt at man er i fysisk aktivitet i minst 30 minutter daglig!

Vi ved Kiropraktisk Senter hjelper deg med å forebygge problemene du plages med. Ved å finne ut akkurat hva som din kropp trenger er vi i stand til å veilede deg med riktig behandling, men også gi deg viten for å unngå belastningslidelser og får en bedre livskvalitet.

SUNN ERNÆRING

Ved Kiropraktisk Senter ønsker vi å gi flest mulig av våre pasienter bedre livskvalitet gjennom en aktiv, sunnere og positiv hverdag

Verdens Helseorganisasjon, WHO, og mange helseorganisasjoner i Norge og andre europeiske, land anbefaler oss å spise minst 6-8 porsjoner frukt og grønnsaker daglig.

Flere og flere av oss forstår viktigheten av et variert kosthold med mye frukt og grønnsaker. Men vi må samtidig erkjenne at den moderne livsstilen gjør det vanskelig å alltid følge de sunneste prinsippene. Nordmenn har et daglig forbruk på bare 183gr friske grønnsaker og 206 gr frukt. Dette tilsvarer 2,5 porsjoner. Nordmenn ligger på bunnen i Europa når det gjelder daglig inntak av frukt og grønnsaker.

EKSPERTENE ANBEFALER JUICE PLUS+

Les mer om Juice Plus+

Gode tips om forebygging og behandling?

Av og til deler vi aktuelle tips og råd om nerve, muskel og skjelett plager, og enkle endringer til en bedre helse, som du kan ha god nytte av.

Takk for at du meldte deg på!